Pomeranian

Herunder finder du en liste af salgs annoncer med racen Pomeranian.

På Gipote har vi salgsannoncer med racen Pomeranian, som er kendt for at være en lille vagtsom hund, der er yderst intelligent og med en stor personlighed. 

Ønsker du at købe en Pomeranian, så skal du blot scrolle ned over siden her og vi tør næsten love dig, at du vil blive forelsket.

Læs mere om racen Pomeranian.



arrow
Søg ud fra racernes karaktertræk
Vælg daglig motion
  • Vælg størrelse
  • Vælg pelspleje
  • Vælg førstegangsejer
  • Vælg om hunden fælder
  • Vælg om hunden gøer
  • Vælg børnevenlig
  • Vælg lydighed
  • Vælg vagthund


  • Udvid familien med en hundehvalp. Stort udvalg af hunde og hvalpe der købes eller sælges samt bortgives gratis

    Image
    Pomerania , hund, 4 år

    KUN TIL AVL IKKE TIL SALG. IKKE TIL SALG IKKE TIL SALG IKKE TIL SALG IKKE TIL SALG. Hejsa Jeg er en frisk lille Pomeranian han på 4,5 år. Skal jeg være far til jeres små hvalpe?? Så læs mere her og ev...

    Alder
    8660 Skanderborg
    Image
    Pomeranian, hanhund, 2 år , m. stamtavle

    Vi bliver nødt til at finde nyt hjem til vores smukkeste dreng Mikki,. fordi min anden hanhund er meget dominerende over ham. Mikki er den dejligste og smukkeste hund. Vægt 2 kg og 19 cm. Stamtavle, ...

    Alder
    8740 Brædstrup
    Image
    Pomsky, hvalpe, 1 uge

    Pomsky hvalpe Du har nu mulighed for at komme på venteliste til pomsky hvalpe(husky/pomeranian). Og følge din hvalp helt fra start af. Vi tager kun et bestemt antal på venteliste. Hvis man er på vente...

    Alder
    8600 Silkeborg
    Image
    Pomeranian

    Jeg søger et godt blivende hjem hurtigst muligt af personlige årsager til min dejlige hun hund på 5 år hun er russisk pomeranian sød og kærlig og rolig med et godt sind hun elsker at køre bil og lege ...

    Alder
    8620 Kjellerup
    Image
    Pomeranian, hund, 4 år , salgklar 24/6/2024

    Kære interesserede, Jeg søger et nyt, varigt og omsorgsfuldt hjem for min elskede Pomeranian Aslan. På grund af ændrede omstændigheder kan min datter ikke længere være hundeperson for ham. Aslan er en...

    Alder
    2100 København Ø
    Image
    Pomeranian, hund, 2 år , salgklar 9/07/2024

    En skønne hanhund tilbydes til parring. Hej Jeg tilbyder min skønne lille pomeranian hanhund til parring. Fakta: 2,5 år gammel Ren pomeranian Sund og rask, vægt 2,5 kg Er vaccineret Han har ingen erf...

    Alder
    9600 Aars
    Image
    Pomeranian

    Teacup pomeranian. Den sidste lille pige er tilbage og søger sit for evigt hjem. Hendes 2 søstre er nogle små vildbasser, der elsker at lege og slås, men lille Bubbi her, er en rigtig lille prinsesse ...

    Alder 6 uger
    4171 Glumsø
    Image
    Shih Tzu / Shiranian, hvalpe, 5 uger , salgklar 17/10-2024

    De lækreste hvalpebasser er kommet til verden efter to helt fantastiske, smukke og kærlige forældre. ??. Far, Shih Tzu, er en rolig basse på 7-8 kg, der altid er med som din skygge og gerne klar til a...

    Alder
    6000 Kolding
    Image
    Pomeranian, hund, 3 år

    Den charmerende lille nini pomeranian søger et roligt hjem hvor hun er i fokus hun er 3 år og lidt nervøs anlagt dvs er der larm og uro trækker hun sig . ellers er hun en normalvis en modig lille char...

    Alder
    7700 Thisted
    Image
    Pomeranian, hund, 5 år

    Har denne fine pomeranian tæve som. søger et særligt permanent roligt og stabilt hjem . Fik hende tilbage efter 1,5år da ejer ikke længere kunne beholde hende . Hun var ekstrem usikker på alt dengang ...

    Alder
    7700 Thisted
    Image
    Pomeranian, hund, 12 mdr. , salgklar Nu

    Unique Pearls Meeko Suga . Tilbydes til Avl. Født 1. Juli 2023 Han er avlsgodkendt ved DDH Stamtavle ved DDH Patella test 0/0 4,3 kilo. Flot parti colour, som der ikke er mange af. Masser af pels, ha...

    Alder
    9500 Hobro
    Image
    Pomeranian, hanhund, 2 år , m. stamtavle

    Grundet flytning, kan jeg desværre ikke få min elskede hund Koda med. Det er med stor sorg, at jeg må af med min skønne hund. Koda er en han pomeranian på 2 år, med stamtavle Chip og lægebog. Koda h...

    Alder
    2640 Hedehusene
    Image
    Pomeranian, hvalpe, 8 uger

    Ønsker du at kunne følge din hvalp fra starten af? og til dén kan flytte hjemmefra? Så Har vi Lige nu. 5 han pomeranian hvalpe Til salg. uldtotterne er født d 14/9 og kan flytte hjemmefra d 9 novembe...

    Alder
    5881 Skårup Fyn
    Image
    Teacup Pomeranian, hund, 2 år

    Jeg sælger min skønne Teacup Pomeranian Milano, som snart fylder 3 år. Han er en utrolig sød og kærlig hund, der elsker opmærksomhed og hyggestunder. Grundet travlt arbejde har jeg desværre ikke længe...

    Alder
    2450 København SV
    Image
    Pomeranian, hvalpe, 8 mdr. , salgklar 10.10.2024

    . <b>Oplysninger:</b>

    Alder
    2300 København S
    Image
    Pomeranian, tæve, 3 år , m. stamtavle

    Den perfekte skovtur hund Skønne mia bella er ægte pomeranian uden tavle er perfekt for der opholder sig meget udendørs i naturen da hun er til den aktive side og gerne vil opleve men samtidigt osse e...

    Alder
    7700 Thisted
    Image
    Pomeranian Mini Mini Toy, hvalpe, 12 uger , salgklar 17.10.2024

    Jeg er en smuk og legesyg lille pige og jeg leder efter en kærlig familie, jeg er 3 måneder gammel og har alle vaccinationer, en mikrochip og et pas! Jeg kommer fra stamtavle forældre, og jeg venter p...

    Alder
    2630 Taastrup
    Image
    Dansksvensk gårdhund/jackrussel, pomeranian blandi, hvalpe, 7 uger , salgklar 28/10

    Vi har disse 5 skønheder som leder efter nyt hjem fra d 28/10. De ville være chippet og vaccineret 1 gang inden de får lov at flytte hjemme fra. Derfor vil vi også have et depositum på 1000 kr ved res...

    Alder
    4791 Borre
    Image
    Pomeranian, hund, 7 år , salgklar Ukendt

    Kida er verdens skønneste pomeranian med intet mindre end et fantastisk sind. Hun er 7 år gammel, men det kan man slet ikke mærke på hende. Hun er enormt lydig, veltrænet og generelt bare super sød. H...

    Alder
    2630 Taastrup
    Image
    Pomeranian, hund, 2 år , salgklar Nu

    Vi står desværre i en situation hvor vi bliver nød til at finde et nyt hjem til vores skønne Bella . Bella er en glad og livlig Pomeranian pige på 2 år Hun er vant til børn Hendes sundhedsbog og tin...

    Alder
    8800 Viborg

    Køb eller sælg en Pomeranian på Gipote.dk 

    Står du i den situation, at du overvejer at købe, eller sælge din Pomeranian? 

    Så fortvivl ikke. På Gipote er du mere end velkommen, og det er uanset om du står overfor at skulle sælge, købe eller bare er inde og lure på racen.

    Skal du sætte din Pomeranian til salg, så spild ikke din tid på at læse dette afsnit, men scroll i stedet ned til næste afsnit, hvor du får et direkte link, til at oprette en gratis salgsannonce. 

    Hvis du derimod leder efter den perfekte hund, til din familie, så hæng på et øjeblik endnu. 

    På Gipote har vi mange salgsannoncer for al verdens hunderacer, også for racen Pomeranian. 

    Det kan både være for de som er 100% ægte med stamtavle, men også blandinger af Pomeranian. Fx være Pomeranian mixet med husky, chihuahua, papillon, malteser, spitz osv.

    Uanset om du er på udkig efter en lille puppy-hvalp fra 2020 eller en voksen, en han eller tæve, en sort-grå miniature, en hvid-gul teacup eller en Pomeranian i farven blue merle, som er større, så har du stor chance for at finde den på Gipote.

    Nogle har billige Pomeranian valper til salg, mens andre tager en højere pris for dem. Det er fx ikke usandsynligt at du kan finde en, som har sat sin Pomeranian hvalp til salg for 3000 kr. (data fra 2019)

    Sæt Pomeranian til salg på Gipote.dk: 

    Sådan gør du. 

    Dette afsnit er til dig, som ønsker at sælge din Pomeranian. Vil du gerne købe denne race, så hop videre til næste afsnit, da dette udelukkende omhandler salg. 

    Uanset om du er privat opdrætter eller driver en kennel, så er der plads til din annonce på Gipote - så velkommen til. 

    Det er endda gratis, at anvende vores platform med mindre du ønsker at købe ekstra markedsføring. Men nok om det for nu. 

    Det behøver du først tage stilling til, når du når til det punkt i oprettelseflowet - og der skal vi nok guide dig :-) 

     

    Vi har hundehvalpe til salg i hele Danmark

    På Gipote har vi hunde til salg fra opdrættere i hele Danmark, men vi kan desværre ikke garantere dig for at den helt rigtige hund for dig, er til salg i dit område lige nu. 

    Vi ville ønske vi kunne, men sådan er verden desværre ikke indrettet.  

    Af den årsag, anbefaler vi, at du altid starter med at gøre op med dig selv, hvor langt du er villig til at køre efter dit nye familiemedlem. Hvis du fx bor i Sønderjylland så kan det føles som noget af en rejse, at køre til København, Midtsjælland, Fyn, Sverige eller endnu længere - Oslo i Norge eller Bergen, hvor mange af dem bliver avlet. 

    Husk på, at det dog kun en enkelt køretur og det hele er sikkert glemt, ligeså snart får det lille nye vidunder med hjem. 

    Om så turen gik til Tyskland, Danmark eller Sverige så skal det hele nok gå. 

     

    Før du køber en Pomeranian

    Du kender sikkert Boo fra de sociale medier? Hvis ikke, så skal jeg hilse og sige, at du gået glip af noget - især hvis du har forelsket dig i denne race. 

    Boo er en Pomeranian, som har ekstremt mange følgere på sociale medier, såsom Instagram og Facebook. Det har han fordi, at hans ejer lægger nuttede billeder og små videoer op af ham, som mange mennesker elsker at se! 

    Mange falder mange for racen på grund af dens udseende, men du ved ligeså godt som jeg at det ikke er nok at se en nuttet hund og så tro, at alt bliver perfekt. Det er vigtigt at sætte sig ind i, om du er et match til denne race før du køber den. 

    Når du falder for en hund eller hvalp på Gipote.dk, bør du altid tjekke op på racens kendetegn, for at sikre at du kan leve op til dens behov. 

    Forhåbentligt skal i leve sammen til døden skiller jer ad, og derfor er det vigtigt at I matcher hinandens ønsker til livet. 

    Læs derfor nærmere om denne race i vores store hundeleksikon, for at blive klogere på racens kendetegn og behov, og vurdere derefter om det er nogle du kan opfylde.