Oprettet 14. oktober 2024

Staffordshire bull terrier, tæve, 3 år , m. stamtavle

Er du interesseret?
  • Danmarks største hundeportal
  • Opret konto
Kontakt sælger




Sælges til 4.000. kr.
Placering
Placering
8310 Tranbjerg J



Annoncebeskrivelse

Wilma har altid boede hos os, og er blevet opdraget som den kærligste familie hund, hvorfra hun har udviklet et meget roligt og kærligt sind. Hun elsker gode gåture, men har også altid nydt at ligge ude i sin have. Hun har altid været min datters på nu 11 års tro følgesvend og elsker at ligge og putte med hende på sofaen. Vi har dog erfaring med at Wilma ikke er super god sammen med andre hunde, især nogle der er mindre end hende selv. 
Wilma er chippet, har fuldt alle sine vaccinere samt sundhedstjek årligt. Hun har dog haft væskeansamling i begge knæ, da hun var omkring 1,5 år, hvilket højst sandsynligt kom fra en overbelastning, og der har heldigvis ikke været noget siden. 
Jeg har desværre været nødt til at indse at jeg ikke har tiden og overskuddet til hende mere. Og ikke kan give hende det hun fortjener. Der er andre private ting jeg gerne vil uddybe, ved interesse.
Vi søger et blivende og kærligt hjem til hende da hun kun fortjener det bedste. Vi ser gerne i er en familie eller person, som har tid og rum til at blive hendes nye følgesvend(e). Wilma er vant til at være alene fra ca. kl. 7.30-16 i hverdage, hvor hun opholder sig i hendes bur og kravlegård. Det er ikke en must for hende at være der i (hun ødelægger ikke noget!) men det har vi bare gjort siden hun var hvalp. Skriv en besked til mig, hvis du syntes du/i lyder som det perfekte match. Jeg ønsker kun seriøse henvendelser da dette er en meget svær situation for min datter og mig. Ydmyghed og respekt, da vi kun ønsker det bedste for Wilma. * By: 8310 Tranbjerg
* Stambog/stamtavle: Ja
* Race: Staffordshire Bull terrier
* Pris: 4000,-
* Telefonnummer:. telefon Oplysninger:

Annoncen linker til en ekstern side
Er du interesseret?
  • Danmarks største hundeportal
  • Opret konto
Kontakt sælger

;