Oprettet 24. september 2024

Cockerchow, hvalpe, 1 uge , salgklar 7/11-24

Er du interesseret?
  • Danmarks største hundeportal
  • Opret konto
Kontakt sælger




Sælges til 17.000. kr.
Placering
Placering
4750 Lundby



Annoncebeskrivelse

Mine skønne to hunde har fået to skønne tæver d 12/9-24.
Far på første billede er en skøn cocker spaniel, der er fart på ham og samtidig jordens største kælepot.
Han mener selv at han er venner med alle folk der vil hilse. Mor er en Chowchow så kærlig og hengiven, elsker at være ude og elsker at putte hun er så kærlig og deler gerne sit legetøj og elsker hvis der falder lidt af når man står og laver mad. Der er en sort og en brun hvalp som vil få ormekur, blive dyrlægetjekket, chippet og vil blive oprettet i dansk hunde register. Hvalpene er stueopdræt og er i hænder hver dag, lærer dagligdagens lyde, kommer til at kører i bil og alt hvad hverdagen bringer til de små hvalpe. Hvalpene er klar til at flytte hjemmefra d 7/11-24. Der er kun billeder af far og mor, ved interesse kan billeder af hvalpene til sendes. Der følger tæppe, lidt foder og et styk legetøj med til hvalpene. Hvalpene er uden stamtavle. Pris: 17000kr . 5000kr i depositum som ikke betales tilbage ved fortrydelse. Jeg forholder mig retten til at vurderer om du er rette ejer af hvalpene.

Oplysninger:

Annoncen linker til en ekstern side
Er du interesseret?
  • Danmarks største hundeportal
  • Opret konto
Kontakt sælger

;